INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



torsdag 1 maj 2008

dagens klädsel =)

idag blev det då dessa coola sparbyxor till mina knoddar =)
jag gjorde dom med flit i stl 74 när dom bara hade 62-68 i hopp om att dom skulle kunna ha dom just nu när dom tar sej runt på mage överallt, ä så coolt med trycket i baken då!

ovan: här ser ni hur fina dom är i baken =)
ovan: smilefia =)
har skrivit om dom förut men gör det igen.
Tyg: brun och gul velour från ohlssons.
Mönster: egenknåpat i stl 74
tillbehör: tryccknappar vid axlarna.
Svårighetsgrad: simpelt.

4 kommentarer:

GOBLIgobli sa...

Ååh vilka coola!! Jag fattar inte hur du har ork, kvinna?!? Mycket imponerad!

[ LiEmEl ] sa...

taaaaack!! =)
o jag som nästan har syabstinens då jag känner att jag inte hinner me o sy allt jag vill o har i tankarna =)

Jes sa...

ÅÅÅ vilka fina! och vilka härliga bilder, de är verkligen fina:)

OttoPippi sa...

Skittuffa!!!! Tror att Me and I hade något liknande för några säsonger sedan, med trukost hjärta i rumpan. Supercooola, du är så himla duktig!! Är också impad!!