INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



fredag 30 maj 2008

bildbevis på omlottklänningen

ja tidigare idag bloggade jag om en ny variant av klänning från min sida, en omlottklänning/tunika.
jag älskar den,
nu på eftermiddagen kknåpade jag även ihop ett par enkla capribyxor till oxå. ville ha dom enkla då det är så mycket mönster i tunikan.

ovan: här ser ni hela setet färdigt.
ovan: min tjejja dansandes i nya klänningen
ovan: sötnosen, älskar när hon lägger huvudet sådär på sne o ler =)
ovan: här sitter hon o klänningen den faller sej jättebra då me, här har hon rosen hon fick av pappa, jag fick 9 hon fick den 10:e o gissa hur glad hon blev =)
ovan: ungefär så här glad hihihi.
ja den här klänningen kommer det som sagt att göras flera av... hlet klart!! älskar den.

6 kommentarer:

an.lo sa...

Jättefint! Skitsnygg färgkombination, härligt somrig :-)

Anonym sa...

Underbart zet.

OttoPippi sa...

Jättefint set! Super!

jejja79 sa...

å gud vad fint. kul att få se kläderna "in action". Lilltösen ser ut att trivas framför kameran =)

[ LiEmEl ] sa...

tacktacktack
jejje: ja hon stormtrivs framför kameran i sina nya kläder, allt ska provas direkt o sen ska jag fota =)

Jes sa...

Så jättefin den blev på, den omlotten är oxå en av mina favoriter att sy.