INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



onsdag 7 maj 2008

aaaarg min sista tvillingnål gick sönder....

onödigt inlägg men måste klaga av mej lite iaf.
tvillingarna sov som sötast när jag satte mej o skulle sy ett par nya tröjor till dom, dom behöver påfyllning i garderoben då dom växt ut allt innan, därför mycket tvillingkläder i bloggen för tillfället.
ja då som ni ser här under så går min sista tvillingnål sönder så inget mera sytt här inte..... oh!!! måste ner till stan o inhandla en nya nål först. irriterande.


ova: tråden drog ihop sej o drog av nålen, aldrig vart med om förr men så var det iaf.
ovan: här har ni då dom blivande tröjorna iaf =) återstår o se när dom blir färdiga, förhoppningsvis i kväll när barnen sover o sambon sitter framför hockeyn =)

2 kommentarer:

Jes sa...

Tråkigt!!!
Önskar i bland att min sambo va fotbollstokig eller hokytokig så skulle han inte bry sig så mycket att jag satt & sydde. Nu är han inte de... I och försig så är det ett gott teckan att han tycker jag är tråkig när jag syr som mest och han vill att vi ska göra något ihop :)

[ LiEmEl ] sa...

haha ja du ibland ä det bra, jag får min sytid utan att känna mej tråkig mot sambon.... men ofta känns det bara som om det ä för mycket som nu när hockey VM är då ä det en match varje kväll =(