INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



lördag 17 maj 2008

ugglehoodies in action =)


ja här kommer då lite utlovade bilder på twinsne i sina nya ugglehoodies =)
dom har även egensydda byxor på sej, underbara svart/vit randiga.




3 kommentarer:

Carolina sa...

Sååå fina de var på. Idag insåg vi att det hade varit bra med muddar runt ärmsluten. E var jättekall om armarna efter förmiddagssömnen. Jag får väl säta saxen i tygerna igen ;)

[ LiEmEl ] sa...

ja jag ä jättenöjd just me valet att ha mud på dessa tröjor, iof har jag det på dom flesta då det förlänger anvtiden en hel del =) men speciellt på dessa utetröjor då det som sagt kan bli ganska kallt om armarna annars. sluter bra tätt.

Jes sa...

De är så söta dina tvillingar & ännu snyggare blir det i sinna nya hoodies, bra jobbat snyggt med ugglor som foder.