INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



tisdag 20 maj 2008

omlotthoodie till stora dottern - stl 110.

ja efter att tvillingarna fått två st omlotthoodies var så vilel även storasyster ha en såklart=) så då blev det denna, i jättefin lila(ser mer blå o tråkig ut på bilden än va den är ) med gult inuti luvan och gula kantband och knyte. jättefin kombo i färgerna.

ovan: tröjan =)
ovan: ja eftersom tvillingarna ligger ner på korten jag tar på dom så vill hon me göra det =) sötis!!



Tyg: lila velour från ohlssons.
Mudd: gul mudd från ohlssons.
Mönster: ett egengjort, men är lika dant som dom tidigare omlotttröjorna till twinsen men nu förstorat.
Svårighetsgrad: simpelt men som jag sagt tidigare den tar sin lilla tid o göra, men helt klart värt så användbart plagg.

1 kommentar:

OttoPippi sa...

SUUUUUPPERSNYYGGG!!!