INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



tisdag 13 maj 2008

ett beställt sommarset i stl 92

ja ni det har varit lite segt på bloggfronten =) men jag har fått lite best som jag knåpar med.
här är iaf ett av dom, ett sommarset i stl 92.
och det blev verkligen toppenfint.
T-shirt i tandtyget ochsen matchande capribyxor

ovan: T-shirt i brunt tandtyg och avbrytande mudd, så härlig.
ovan: hela setet färdigt, T-shirt och matchande capribyxa.
Tyg: Brunt tandtyg från S&S cerice velour från ohlssons.
Mudd: cerice mudd från ohlssons och Brun mudd från S&S.
Mönster: egenknåpat, har minskat mitt favvisT-shirt mönster som jag älskar på linnea. nu i stl 92 här då. och nygjort capribyxmönster i stl 62,
Svårighetsgrad: inte alls svårt.
nu hoppas vi bara mottagaren blir lika nöjd som jag är med setet, jag älskar det =)

Inga kommentarer: