INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



onsdag 28 maj 2008

vagn sittdynor

j aidag vardet då hög tid att sy ett par dynor till vagnen , har tänkt o göra de läng enu men har kommit en massa imellan men nu var just dynorna tvungna o komma imellan =)

jag har gjort dom av frotté på ena sidan och lite mjukare, luddig tyg på andra sidan, vet inte vad det heter.... =)
dom blev kanon men det blir inga kort än då jag väntar på att att snedslån ska komma hem, men dynorna anv redan då det var så varmt att åkpåsebottnarna inte gick att anv längre... men dom ä än så länge bara sicksackade i kanten. inte så snygg därav inge kort =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad har du för vagn? Ser fram mot bild. Pris på en beställning?

Kram

[ LiEmEl ] sa...

jag har en babytravel =) ja jag ä jättenöjd med dynorna, o ja bild kommer som sagt så fort jag fått hem kantbandet och sytt dit de.... så håll dig till tåls, så kommer det =)