INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



måndag 26 maj 2008

bla bla bla =)

oj det händer visst inte så mycket här ser jag men det gör det iaf här hemma, syr en hel del, men inget som ä färdigt än, ligger en hel del sommarkläder tillklippta till mina tre knoddar och säkert tusen idéer i huvudet som jag vill förverkliga....

men ja vi får se när det dyker upp nytt i bloggen, inom kort blir det iaf kan jag lova så håll till godo. o kika in då o då ni som ä nyfikna =)

men börjar även tryta på tygförrådet så det är dags att skicka iväg beställningar på lite nya tyger tror jag minsann =)

MER ALSTER KOMMER JAG LOVAR !!!

Inga kommentarer: