INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



söndag 18 maj 2008

bildbevis på retroklänningen

ja här kommer lite bilder på när dottern har retroklänningen på sej.
den var bra lång nu när hon stod upp så vi får se om jag får korta upp den till sommaren trots allt.... men sånt som vi får sen men jag saknade nån detalj så det kommer nog bli en ficka på magen.




1 kommentar:

Jes sa...

Vilken härlig klänning blev jättefin på :)