INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



fredag 23 maj 2008

en till blöjförvaring

ja ännu en blöjförvaring.... sambon han jublade när han såg vad jag gjort sist när jag visade honom denna smarta förvaring.

här på bilden är det 4 tvillingblöjor (midi) i ena facket och ett halvt stort våtservettspaket och en maxiblöja i det andra.
o det funkar verkligen kanon, skulle jag behöva så går det även i varsin blöja till till barnen. funkar då det går att spänna så olika med kardborrestroppen.

ovan: kortet taget ovanifrån. fina blomman=)
ovan: ser man från sidan
ovan: uppvikt med kardborrestroppen till höger.
Tyg: jättehärligt blommigt tyg från ohlssons.
Mönster:eget med inspiration från andra bloggar o deras förvaringar.
Svårighetsgrad: enkel.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Smart förvaring, och snygg, så att inte allt bara åker runt i väskan. Har du samma tyg som foder inuti?

[ LiEmEl ] sa...

javisst ä det, som sagt slippa ha dom överallt o har man det blir dom så stora o fluffiga till slut, nu håller dom sej platta o små,
ja i dessa jag gjort nu har jag samma tyg både inne o ute.

á Yeliqa sa...

Smart förvaring och snyggt tyg :)