INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



lördag 17 maj 2008

gårdagens tillklippning resulterade i ärtpåsar.

ja igårkväll/natt bloggade jag om en rad olika tyger som låg tillklippta det blev idag sytt till ärtpåsar. och oj va dom blev populära av både stora tjejjan och tvillingarna =)

shit va simpla dom var o göra men vilken tid det ändå tog =)

ovan: hela högen som blev färdiga idag.
ovan: elias leker med påsarna i gåstolen =) roliga var dom kan jag lova!!
ovan: emmy leker med dom på golvet, vilken ska jag välja, många blev det men flera kommer det bli =)
ovan: närbild på dom, vilken härlig färgskala det blev på dom.

Tyg: olika bomullstyg från S&S
Mönster: eget bara en fyrkant ju =)
Stoppning: gula ärtor
Svårighetsgrad: simpelt men krävs en hel del tid ändå visade det sej =)

1 kommentar:

Linda sa...

Söta. Jag har sytt upp hela alfabetet på ärtåsar, jag får lägga upp en bild på det i min blogg snart.