INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



fredag 16 maj 2008

andra ugglehoodien klar- nu till brorsan =)

ja idag på morgonen/förmiddan blev det till att sy färdigt den andra hooodien som jag tyvärr bara hann o sy 2 sömmar på igår.
o när det sen imorse bestämdes att vi skulle iväg med ett par kompisar över dan så ville jag ju att båda mina twins skulle vara fina så då blev det raketfarten på symaskinen o vi blev färdiga till slut =).
o jag gillar verkligen denna modell på tröja/jacka, den ä suuuper. o sen att jag satte uggletyget som foder i luvan gör dom ju definitivt inte mindre snygga =) bara älskar dessa ugglor =)


ja ni kunde ju fått bildbevis om jag hade haft kameran med mej när vi sen var iväg men den låg så fint hemma tyckte den!!! så det kommer en annan dag men tro mej dom var verkligen jättefina i sina nya hoodies!!

2 kommentarer:

OttoPippi sa...

Lika fin denna! Men hur sjutton klarar du men TRE barn att sy färdigt nåt på MORGONEN!???! Som jag minns tiden med mina twins i den åldern hann jag inte duscha ens....... :-)

[ LiEmEl ] sa...

haha alltid lika roliga meddelande från dig ottopippi!!! älskar dom =)
ja du alla mina tre barn är sjusovare, sover mer än gärna till 8 iaf-ja twinsen då, o stora tjejjan hon sover mer än gärna till 10 haha men väcks runt 8 senast=)så då hinns en hel del me där annars så äts det frukost o sen leker barnen en stund innan dagis lr utflykter då syr jag =)
alla tillfällen ä guld värda. tvillingarna har ju kommit på hur man tar sej framåt på golven numera så det ä ju såååå spännande o vara där o inte i mammas famn för tillfället haha!!!