INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



måndag 5 maj 2008

dagens klädsel, regnbågsset för hela slanten.

ja idag har alla mina barn regnbågskläder på sej =)
o det ä ju så himla kul när man tar på dom ens egensydda kläder och dom sitter såååå bra!!
här har dom helt egensydda kläder, både byxor och tröjor.

ovan: elias i morgonsolen
ovan: emmy i morgonsolen.
ovan: lite morgonmys i mamma o pappas säng =)

ovan: ja här ä alla mina charmtroll.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka godingar! Det syns att dom hör ihop! =)
/June på www.junebacken.se

OttoPippi sa...

Så undebara barn! I underbara kläder!!! Härligt att skåda :-) :-)

Anonym sa...

Åh så fina barn i fina kläder! Vilken härlig barnaskara du har.

En gång när min karl var ute och gick med tvillingvagnen kom det fram en kvinna och sa "tvillingar, högvinsten i livets lotteri". Kom att tänka på det när jag såg dina tre högvinster. :-)

[ LiEmEl ] sa...

june o ottopippi, kul att ni kikar in alltid kul med trogna läsare som flitigt kommenterar, jättekul, sluta inte =)

maria: oooh ja det ä inte ofta man får höra såna kommetarer ofta är det bar aoj vilket jobb du skaffat dej o oj du kan inet få sova mycket o oj va jobbigt, sååå less på dessa kommentarer, är faktiskt precis som den kvinnan sa, HÖGVINSTEN I LIVETS LOTTERI!!! så fint sagt. o tack så jättemycket att du skrev det, värmer.