INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



torsdag 1 maj 2008

bildbevis på raglartröjan med tänder =)

ja nu får ni stå ut med en hel bildserie på min goa dotter =) här visar hon hur br atandtröjan sitter på henne, och hur mycket man kan röra sej i den HAHA.





visst sitter den fint på henne??
kommer definitivt att göras flera tröjor efter detta egenknåpade mönster i framtiden =)

8 kommentarer:

GOBLIgobli sa...

Vad fiiint!! :-D Älskar tandtyget men det känns som om man vill spara på det, vad det nu ska vara bra för... :-S
Söta dottern så jättenöjd ut. :-)

[ LiEmEl ] sa...

mm jag älskar det oxå o det där fenomenet spara på fina tyger det känner jag igen =) men det ä inte så att detta tyg hat tagit slut helt va?? ska skicka iväg en till best från S&S snart tänkte jag nämligen =)

Gekko sa...

Vad fräscht med orangea raglaärmer till! Verkligen snyggt! Jag har precis sytt mina två första tandalster själv och det ena hade också orange i sig. Fast det finns inte i bloggen än...

[ LiEmEl ] sa...

ser fram emot o se dina tandalster, för som sagt gillar tyget skarp, vill sy till mina twins oxå men fiffinurlar på vilka mera avbrytande färger som blir lika vårfräscha som denna =)
TIPS MOTTAGES GÄRNA??

OttoPippi sa...

Stter som en smäck verkligen!!

GOBLIgobli sa...

LIME absolut!! :-)

[ LiEmEl ] sa...

gobli. ja vet du jag tittad ejust på dom färgerna förut ihop o lika fina dom, ska jag allt ta o gör atill elias men vill gärn ah aen anna färg till emmy me men orange var ju så fint så blir säkert det till emmy oxå =)

Jes sa...

Va fin hon blev i tröjan, verkligen snyggt med orange till.