INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



onsdag 28 maj 2008

regnbågströjor - T-shirts mm

ja efter ett par dagar hä rpå bloggen då det inte kommit in någr any abilder så komer här en hel hög med sommarkläder till alla mina barn =) lr ja lite iaf =) komer komma capribyxor till oxå men det måste inväntas en ny tygleverans först =)

ovan: T-shirts i det underbara regnbågsrandiga tyget med avbrytande svart mudd, tyckte det vart otroligt fin, velade länge o väl vad jag skulle ha för mudd, men visst blev detta bra??
ja här va det då en till stora dottern på 3 år och sen till tvillingarna som nu hunnit bli över 9 mån gamla, shit vart tar tiden vägen!!!

ovan: till stora tjejjan kunde jag ju inte motstå att göra ett par leggins me.
ovan: här ä då leggins, T-shirt som är nygjorda och sen en matchande kjol som är gjord sen tidigare. har även rö dkjol nånstans här hemma =) den matchar garanterat oxå perfekt!

Tyg: regnbågsrandig jersey från S&S.
Mudd: svart mudd från S&S.
Mönster: eget som jag anv en hel del ggr innan till alla barnen.... och som även ligger tillklippt delar till flera T-shirts till twinsen redan=)
Svårighetsgrad: inte alls svårt men det ä svårt att hitt atidn till att hamna här framför just nu nrä vädret ute lockar så enormt mycket, jag bara älskar ju solen och värme så nu njuter jag ute på en stooor filt med alla barnen för det mesta =)


1 kommentar:

Jes sa...

Familjen regnbåge:) Fina tröjor, gillar tyget har oxå det.