INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



söndag 1 juni 2008

ett sommarset i stl 56/62

ja idag skulle då setet som är under shär på bilderna levereras till en tjejja i stl 92, men sen har det ju tillkommit en liten tjejja till den familjen som har stl 56/62 nu så då fråga hon om jag kunde fixa ett matchande set till lillasyster, sagt o gjort jag satte igång o detta blev resultatet =)

ovan: ja här i ett set i stl 56, T-shirt gjord i 62 längd då dom har en viss tendens att dra iväg i stl i den åldern =)
T-shirt o capribyxa.
ovan: ja här i setet som var gjort sen innan, detta i stl 92 till storasyster.
T-shirt o caribyxa.
Tyg: brun jersey från ohlssons, tandtyg från S&S och cerice velour från ohlssons.
Mudd: brun mudd från ohlssons, passar perfekt i nyans med tandtyget.
Mönster: egna alltihop, knåpa ihop 56/62 kläderna imorse =)
Svårighetsgrad: simpelt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så jättemkt Lenita :) Ska prova setet på Saga imorgon

jejja79 sa...

åhhhh vad gulligt, superfina set.
Såg att du hade skrivit på min blogg och självklart får du använda färgkombon. Kul att kunna inspirera lite. kanon =)

Gulligan sa...

jättefina set! Härlig blogg du har!!