INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



onsdag 4 juni 2008

ny omlottklänning.

ja ikväll när vi sen kom hem efter sommarfesten på dagis blev jag sugen på o sy nått.... barnen somnade ganska omgående efter en dag i solen =) så jag hade inget roligt för mej då sambon installerat ett nytt spel på datan o gärna sitter där =)
så då blev denna omlottklänning gjord.
älskar den, fick färginspiration av bloggen kreationer och tankar .

ovan: klänningen i all sin prakt, älskar modellen på den.
ovan: klädseln framlag till dottern så hon ser den när hon kommer upp imorrn bitti då hon nu sover sött. morgondagens klädsel kanske. får se vad hon säger om den =)
Tyg: ikeas flodhästtyg.
Snedslå: turkos snedslå från husqvarnabutiken.
Mönster: från början från AN.LO men nu lite eget efter en del ändringar
Svårighetsgrad: enkelt

1 kommentar:

Jes sa...

Som sagt jag bara älskar denna modell på klänning :) tuff färgkombination :)