INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



måndag 30 juni 2008

fortsättningen på cerice/grön kollektionen =) kaninT-shirts denna gång.

ja jag fortsätter med kollektionen cerice/grön.
idag blev det två kanintröjor i JNY-designs fina framtagna 70-talstyg. alltså återupptryckt 70-talstyg. älskar det.
men älskar verkligen den här kombinationen av färger ihop som det blevpå desas T-shirts.

ovan: elias T-shirt i turkost kanintyg och avbrytande grön mudd.
ovan: emmys T-shirt i orange kanintyg med avbrytande rosa muddar.
ovan: här ser man mer av den avbrytand emudden på tröjorna
LOVE IT!! =)

ovan: ja o här ser ni elias set med byxor från DETTA inlägg sen tidigare.
ovan: o här har ni emmys set med buxorna från DETTA inlägg sen tidigare.

Tyg: orange och turkost uggletyg från JNY-design.
Mudd: cerice och grön mudd från S&S.
Mönster: eget
Svårighetsgrad: simpelt o så effektfullt med den avbrytande färgen på mudden.


2 kommentarer:

Strömming sa...

Supersnygga färgkombosar!!! :D

OttoPippi sa...

Bara att hålla med!!! ÄÄÄÄLSKAR dessa färgkombinationer - ihop blir de om möjligt ÄNNU fräckare! Lyckat!!