INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



tisdag 17 juni 2008

beställning av 2 blöjförvaring

ja jag fick en best på mina blöjfodral, jag älskar dom o har redan fler ast menkommer göra flera, jag gillar variatin för dagen, vill kunan ta det jag vill ha just den dagen =) knäpp? kanske =)
sån ä jag =)

det blev två st, en till var o en av barnen i fam, lr ja den ena har inte kommit till världen än =)

ovan: det gröna i bakgrunden, stängt och det röda närmast kameran öppet, svårt o s ehur det är i detta inlägg, men kika in HÄR så ser ni hur fiffigt detta blöjfodral är!!!
ovan: båda två stängda
Tyg: det otroligt fina flodiztyget, ett grönt o ett rött.
Tillbehör: kardborreband till knäppning.
Mönster: eget.
Svårighetsgrad: inte alls svårt, men en sån smart lösning för o slippa fluffiga blöjor liggandes över hela väskan...

4 kommentarer:

Presentation sa...

Hej igen...men guuud vilken bra och smart blöjförvaring..har ju sytt de traditionella blöjväskorna, men blir alltid irriterad på när jag måste knöla nervåtservettpaketet oxå.. detta med separata fack måste ju vara ultimat ;-) Såg det snygga tyget men köpte det inte när jag för en gångs skull var på IKEA igår.. bor ju 2 timmar därifrån suck! Var ute efter flodizar men de fanns varken i Uppsala eller i Sundsvall ( var på turne i helgen om du undrar hihi) ....*snyft*...de är ju såå fina..!

Men samma sak tänker jag nu, att hur tusan får man det vändsytt så där fint som du gjort, orkar du beskriva??

Ha det gott


/Angelica :-)

[ LiEmEl ] sa...

TAAAACK!! ja jag älskar denna förvaring, så super, ja jag har testat den enkla förvaringen oxå men gillar den inte riktigt....då kom denna till=)
jag svarade dej på mailen order@go..... du har ett lite längre mail där om beskrivningen =) skulle bli så långt här hehe.

Unknown sa...

Hej!
Vilka fina grejer! Väldigt inspirerande :-)
Jag sitter och sliter mitt hår för att begripa hur du vändsytt dessa men jag fattar verkligen inte :-(
Kan du tänka dig maila beskrivningen till mig med?

[ LiEmEl ] sa...

SA: javisst maila bara till mej såjag får din mail... lr ge mej tillgång till din blogg..kommer inte in, men såklart jag kan förklara=)