INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



tisdag 10 juni 2008

snorigt, hostigt och febrit

ja snorigt, hostigt och febrit ä vad det är här hemma hos oss just för tillfället.
bådam ina minsta är dundersjuka med närmare 40 graders feber, och näsan rinner, lr geggar ihop sej så dom knappt får luft =(
så knappt nån sömn o knappt nån sömnad för mej just nu =(
gjord eigår ett linnea till stora dottern men jag felbedömde stl lite så det får göras i större stl, men det blev precis så fint som jhag trott men vi får se vad det blir, älskar tyget det ä gjort i, kommer bilder när tiden ges.

håll till godo, har fortfarande määäängder med idéer som ska förverkligas men ja tiden den kommer väl me, såfort dom kryar på sej lite.

ha det så bra alla läsare o njut av värmen om ni har nån kvar idag var här lite sämre iaf, inte över 20 grader o blåst o regnet hänger i luften......

kommer tbx =) hihihih

Inga kommentarer: