INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



tisdag 10 juni 2008

senkväll och en sommarbody gjord

ja det blev senkväll innan denan blev klar men det gjorde ju ingte, för när fotbollen hägrade för sambon så satt jag vid symaskinen o knåpde ihop denna.
blev faktiskt riktigt nöjd =) men tveksam till halsen, känns som om den blev för stor tyvärr =( men vi får testa imorrn.
gjod i brun bas och röda detaljer.

Tyg: brun jersey från S&S.
Mudd: röd mudd från jofotex
Applikation: röda uggletyget från jofotex som applikation mit på magen, i form av en cirkel.
Mönster: ritade faktiskt av en sommarbodym lr ja pyjamas går den som men vi anv den ute, från lindex iaf.
Svårighetsgrad: inte alls svår men tog sin lillla tid o göra.

2 kommentarer:

OttoPippi sa...

Hur cool som helst om du frågar mig!!! Supertuff!! Blir inspirerad!!

Jes sa...

Vilken cool!!!!