INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



lördag 21 juni 2008

uggletröjor =)

ja jag kunde inte hålla mej ifrån symaskinen ens på midsommarafton =)
det blev ett par varsina långärmade tröjor till tvillingarna.
brun botten och avbrytande muddar i rosa o blått.
jag satt o sydde sent på kvällen nästan in på natten =)

jag försökte ta kort på plaggen ute då det blir så underar kort då. men det blåst ju halv storm om inte hel =)

ovan: elias fina tröja
ovan: ja som sagt det blåst ju så dant så det var lite svårt o fånga dom på bild, här ä sidan av emmys tröja.
ovan: emmys tröja mer framifrån.
ovan: här ligger dom utlagda på golvet istället.

Tyg: uggletyg från jofotex. benvit botten med bruna ugglor. återupptryck tyg från 70-talet
Mudd: rosa och blå mudd från S&S.
Mönster: samma mönster som kanintröjorna, sitter så bra på dom.
Svårighetsgrad: enkelt.

2 kommentarer:

Jes sa...

Jättefina tröjor som valigt :)

OttoPippi sa...

Ja, om det var nån som inte kunde "låta bli" avv sy på midsommar så var det väl du :-) :-) Håller med Jes - Snyggt som vanligt!