INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



torsdag 5 juni 2008

bildbevis på omlottklänningen med flodisar =)

ja imorse så låg då dessa kläder framme till henne, hon visste ju inte ens att jag sydde den till henne. så hon blev jätte jätteglad över den när hon vaknade o skulle ha den direkt, så ja som jag skrev igår så var det ev dagens dagiskläder o så blev det =)
omlottklänning med rött flodhästtyg och turkost kantband.

ovan: poserar lite vid trädet, här även med den gorda tröter tröstväskan - som ständigt är med och innehåller snutte, tutte o tigger.

ovan: hrä ser ni hur bra den verkligen sitter på henne efter omjustering av det ursprungliga mönstret.
SÖTNOS!!!!

2 kommentarer:

Jes sa...

Den blev ju jättefin på :)

jejja79 sa...

supersöt, är lite sugen på att sy en till min svägerskas dotter.Och ett stort plus för det röda ihop med turkost.... =)