INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



torsdag 26 juni 2008

ett gult fint set till stora dottern.

ja idag blev det då en tripp till stan o inhandlat lite nya tyger =) kan inte sluta!!!
men dock inte detta, detta va ett jag hade hemma sen innan.
det blev ett set som vanligt, nästan, matchningsgalen ä jag kan jag lova. jag hade detta fina tyg hemma och sen vet jag att jag inet har nån grå tröja till henne så då blev det till o sy en matchande grå med gula muddar. såklart!!=)

ovan: dom underbara gula byxorna med grå blommor.
ovan: matchande T-shirt med gula muddar.
ovan: hela setet, jättefint =)
Tyg: blommigt tyg från ohlssons, grå jersey från ohlssons.
Mudd: grå mudd till byxan från ohlssons, gul mudd till tröjan fån S&S.
Mönster: egna favvismönster.
Svårighetsgrad: simpelt.
bildbevis får ni vänta med då dottern nu sover, kanske kommer under morgondagen.

1 kommentar:

jejja79 sa...

matchningsgalen måhända, men oh så fint. Alldeles gult och somrigt. Önskar jag kunde "slänga" ihop något sådant och kalla det simpel sömnad ;) superfint!!!