INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



onsdag 18 juni 2008

kanintröjor - jag älskar dom!!!

ja idag blev det då äntligen sytt ett par kanintröjor i detta hem, har länge haft det orangea tyget men ville bli så br som jag ä på o sy nu =) ville inte anv tyget o sen att det blev halvdant, ville vänta tills jag kunde sy så perfekt som jag kan sy nu =)
så det orange kanintyget har legat på hyllan här o väntat länge medans det turkosa bara legat några veckor =)

o ja påfyllning i tvillingarnas garderob behövs ständigt kan jag lova... så här kom nu två till tröjor.

ovan: en orange kanintröja till emmy, med matchande bruna muddar.
sydd i stl 80/86

ovan: turkos kanintröja till elias, med matchande bruna muddar även här.
sydd i stl 80/86
ovan: så här fina är dom ihop, totalt underbara tröjor, jag bara älskar dom.

Tyg: underbara kanintyg från JNY-design. i turkost och orange botten med bruna kaniner på.
Mudd: brun mudd från S&S.
Mönster: eget och samma som jag anv i dom randiga som jag bloggade om HÄR och HÄR, för ett tag sen.
Svårighetsgrad: inte alls svårt, men sååå kul när det blir så bra hihihihi.

3 kommentarer:

OttoPippi sa...

Så snygga!!!! Du är verkligen duktig!! Och så snabb att jag inte hinner kommentera dina inlägg :-) :-) :-)

[ LiEmEl ] sa...

tacktack ja nu ä det verkligen kul o sy när det blir så bra, när man blir så här nöjd med grejerna man syr =)

Jes sa...

Snygga!!! Du är så produktiv