INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



lördag 14 juni 2008

bildbevis på uggleklänningen

ja här kommer det då lite bilder på min tvillingtjejja i sin nya uggleklänning.
fortfarande sjuko näsan rinner konstant o ögonen ä lite ständit glansiga..... men kan vara gla ändå =)




den blev lite kort för att ha bara klänningen så när det ä varmt ute får hon ha knickers under, har ju ett par såna från uggleseten gjorda för ett tag sen. men här på bilden har hon ett par egensydda tights under.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Lelle! Tack för titten inne hos mig och kommentare. Jätte kul! Men wow vilka fina grejer du syr. Va duktig du är! Jag som inte ens kan trä en nål :-) Verkligen inponerad. Nu ska jag titta vidare på dina fina kläder och dina söta modeller. Kram Ida

Jes sa...

Hon blev ju kanonfin i sin klänning, sitter verkligen bra.