INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



onsdag 25 juni 2008

underbara bildbevis =) på twins i "prick"seten

ja idag har det inte blivit något sytt då jag storstädat hemma och sen blev det en tripp till IKEA, gillar ikea =) idag blev det en ny vardagsrumsmatta inhandlad... inget som hör hit till sybloggen direkt men vi köpte även et helt system till o lägga in en hel del tyger som bara ligger överallt här hemma....men det systemet fylldes dierkt så nya tyger vet jag inte vart dom ska läggas, nån som känner igen sej ???

här kommer iaf endel bilder på mina twins iklädda en del av prickseten,älskar dom o dom anv ofta!!
just här har dom på sej, tights/byxor och en långärmad vit tröja sen en matchande T-shirt i rosa resp blå med lime muddar. ÄLSKAR =)
o att dom ä så fina i dom ä ju verkligen en bonus...




byxor finns att beskåda HÄR och T-shirt HÄR.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, vad ska man säga.Kläderna du syr är jättesnygga..*vill ha* =) men jag lär bli ruinerad snart//Titti

[ LiEmEl ] sa...

tack tack tack ja dessa ä kul o få komplimangr om då jag själv älskar dom så mycket....
men du vet vart jag finns =)

jejja79 sa...

du är ju superduktig.... Inte bara på att sy utan även på att sy så att allt passar ihop *avundsjuk*. Själv syr jag bara lite på måfå och inget av det jag syr verkar passa ihop med det andra som man syr. Men kul är det iallafall.... =)

[ LiEmEl ] sa...

jejja_79 oh tack va glad man blir när man får sån positiv respons på det man gör =)
ja jag ä matchningstokig så till nästan allt jag syr ser jag till att det finsn en eller flera matchningsmöjligheter....
håller nu på med ett par jätetfina byxor till stora dottern o vists var det tvungen o bli en matchande T-shirt till oxå ehhe