INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



onsdag 16 april 2008

prickbyxor =)

jag bara älskar detta tyg så det blev även ett par byxor gjorda i det!!
dessa i min favvomodell i stl 74, dom går som tights tror jag. sitter kanon på tvillingara.



dom två sista bilderan ovan visar hur fint dom passar ihop med mina nygjorda omlotthoodies =) kanonfint ihop var det så det kommer anv ofta kan jag lova!!
kommer komma bildbevis på det så fort dom har det på sej, kanske redan imorgon =) men nu sover dom sött.
Tyg: prickjersey från S&S.
Mudd: lime mudd från S&S.
Mönster: mitt egna tights mönster
Svårighetsgrad: simpelt o det går undan =)

1 kommentar:

Linda/Inna sa...

Vilka jättefina set, båda två! De får mig att tänka lite på bubbelgum. Och de där pricktygerna är ju helt underbara. :-)