INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



onsdag 2 april 2008

bilder på tjejjen när hon modellar i det grå setet.

ja min stora tjejja älskar verkligen o modella i sina nyuppsydda kläder, så fort dom ä färdiga ska dom verkligen på o sen ska jag ta kort......
här nedan ser ni lite kort på hennei det helt nya setet som hon älskade som hon själv sa, den ä så mjuk sa hon om klänningen, o visst lär den vara det då den ä helt i velour =)




3 kommentarer:

Lollisossa sa...

Jamen det var ju kanonfint. Förstår att hon är nöjd.

Ramona sa...

gu va jah älskar linnea asså hon bara strålar som en solstråle när hon står som modelhaha top modell nästa XD
linnea borde va stolt som har en symamma som mamma XD

[ LiEmEl ] sa...

mm hon ä stolt över att jag syr hennes kläder, hon berättar mer än gärna att det ä mamma som sytt dom =)goding!