INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



måndag 14 april 2008

min första omlotthoodie o jag är såååå nöjd, älskar den!!

ja min första omlotthoodie har sytts idag =)
o jag bara älskar den blev sååå nöjd me den, denna som jag hann färdigt är såklart till min tvillingtjejja medans en nästan färdigsydd till tvillingkillen ligger här ijämter, bara kantbandet som ä kvar men nu kan jag inte sy mer med tanke på grannarna......
JAG ÄLSKAR DEN!!!

kommer definitivt att göra flera av denna, ska göra en till min stora tjej oxå, perfekt som tröja nu och som extra"jacka" i sommar, vid kyligare dagar och kall skugga.

Tyg: rosa velour från ohlssons.
Mudd: grön/lime mudd/jersey från S&S.
Mönster: egenknåpat efter att ha fått inspiration ifrån andra sybloggar.
Svrighetsgrad: inte alls svår att göra men en hel del moment.

7 kommentarer:

Liza sa...

Supersnygg. Jättefin färgkombination:)

[ LiEmEl ] sa...

mm visst blev det fint =) jag gillar skarpt just denna kombination!!

Annelie sa...

Jättefin! Bubbelgumsrosa o gosgrön, ser underbar ut!

LinSar sa...

Den blev ju ursnygg.Fina färger ihop.

GOBLIgobli sa...

Åhhhh, jag smälter, guuuud vad fin!!!

OttoPippi sa...

Vad duktig du är!! Du skall verkligen vara nöjd!! Så underbar!!!

Jes sa...

Verkligen fin, du kan verkligen vara stolt :) Snygg färgkombination.