INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



lördag 12 april 2008

inget sytt idag men här kommer lite bildbevis =)

ja idag har det inte blivit nått sytt har umgåtts med familjen o mormor o morfar o mostrarna till barnen mina =)
så inget sytt alls.... men gud va det kliar i fingrarna då då =) haha jag älskar verkligen o sy o jag har nya idér på G ju som jag vill förverkliga hoppas det blir av i morgon!!!

men passar på o lägga in nytagna kort idag på mina twins i utesetet med prickar, dom blev verkligen jättefina i dom.



5 kommentarer:

OttoPippi sa...

VILKA GODINGAR!!!!!!! Minns med visst vemod när mina var i denåldern... Vad fina de prickiga uteseten blev!!

Anonym sa...

Ja, vilka underbaringar. Jag börjar bli lite bebissjuk, har jag märkt. Farligt, farligt.. =)
Mössorna och vantarna blev jättefina på, de ser sköna ut också.
/June på www.junebacken.se

[ LiEmEl ] sa...

ja dom här seten ä verkligen underbara på... jag bara älskar dom o mjuka är dom oxå så det ä nått jag verkligen mer än gärna sätter på mina knoddar =) o beröm får jag mycket för dom, då dom sticker ut lite =) precis som jag vill ha det!!!
tacktack!!

OttoPippi sa...

Hej igen! Såg på min blogg i väskinlägget att du undrade över var man hittar lite annorlunda tyger osv. Jag har ju själv bott i Lkpg... Ohlssons är ju faktiskt jättebra när man vill ha "vanliga" tyger men annars kan man ju fynda på "Myrorna", "Hjärta till Hjärta", "Stadsmissionen" på St Larsgatan och "Bikupan" eller vad den secondhanden heter på Drottninggatan vid Kniv å Gaffel. Lkpg tycker jag hade jättebra second hand, även möbler o dyl. Kolla upp gardiner och vuxenkläder och använd de tygerna till annat! Här i Gbg hittar jag det mesta på anringen "Myrorna" eller "Emmaus". Det är så roligt med sådana tyger eftersom plaggen blir så väldigt unika i dem!!! Lycka till!!!

Jes sa...

Vilka härliga bilder :)