INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



tisdag 8 april 2008

o ett uteset till stora dottern me. mössa o skarfs

det blev även ett set sytt till linnea i detta underbara tyg =)

ovan: setet med mössa o tillhörande skarfs

Ovan: min modell som vanligt. =)


ovan: modellar innan läggdags.

ja o älskade mössan det gjorde hon =) gick in o hittade henne så här nu sovandes =)

ja allt som hon måste ha när hon sover ä även me, snutten, tutten o nån av tigger,puh, ior lr heffaklumpen, viktikgt viilken som ä mä, beror helt på vad hon känner för just den kvällen, idag var det nallapuh =)

Tyg: randig tyg i svart,lila och vitt från ohlossons. underbart =)

Mönster: eget baggymöss mönster. och även en matchande skarf i egna mått =) men sitter kanon o alldeles lagom stor o ha kring halsen.

Svårighetsgrad: simpelt!!

4 kommentarer:

Jes sa...

Snyggt set!!!

GOBLIgobli sa...

Men lilla hjärtat vad sött!! Bättre betyg än så kan man inte få på en mössa. :-D

[ LiEmEl ] sa...

tackar =)
gobli: nä man kan nog inte de.... va knappt jag fick ta ev henne de när vi sen gick o la oss me.

F . A . E - Mjuka kläder för goa barn sa...

Vad fint:-)
Vad har du för mått på skarvsen?