INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



onsdag 16 april 2008

lite bildbevis på stora dottern i kläder enbart från eget märke!!

här sitter min stora dotter o pärlar halsband i kläder enbart från mitt egna märke, det är så kul o se henne klädd så, o hon älskar o ha dom på sej.......
glad mamma =)

ovan: här har hon på sej ett par lila muddbyxor, och lila ärmlös klänning med lime mudd, jättefina färger ihop, och sen en lilarandig långärmad tröja under. passar kanonbra ihop!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefint var det, håller med om att det passar jättebra ihop. Snygga färger, det hade varit kul att se henne stående så man ser klänningen bättre, den ser läcker ut. Kul att hon gillar det du syr!
/June på www.junebacken.se

[ LiEmEl ] sa...

TACKTACK!!
visst kan jag fixa en bild där hon står upp hon skulle promt ha dessa kläder till dagis idag nämligen så är dom inte allt för smutsiga därefter i eftermiddag kan jag fixa ett kort då =)
den ä superfin klänningen o den sitter såååååå bra på henne.

OttoPippi sa...

Vad söt hon är din dotter!!! Och vad jättekul att hon gillar dina kläder!! Det är ju inte alla ungar som gör (gillar hemsytt alltså). Jag är redan nervös för att ungarna snart inte skall ha det jag gör trots att de inte ens är två år :-) :-) Kanonfina grejer du gör!!!