INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



fredag 11 april 2008

symaraton =) byxor oxh bodys

ja idag har jag haft ett litet symaraton, fast det ä ju oxå så när allt bara flyter på som det ska, då hinner man mä mycket....
det blev totalt 5 par byxor i min tights-modell, den sitter så bra på mina barn. lr inte bara mina dom sitter bra på alla =) så fin i modellen. och även 2 bodys hanns me.


ovan: dessa är då dom 5 par byxor jag sydde idag, 2 par svarta, 2 par svart/vitrandiga och 1 par röda byxor.
alla går naturligtvis att anv var för sej, men ett par av dom svarta och dom röda är gjorda för att matcha dom nysydda bodysarna.
ovan: dom svart/vitrandiga randiga bodysarna med röda avbrytande muddar och kantband.
Ovan. så här var det då tänkt att matcha setet till vänster till min tvillingpojke och setet till höger till tvillingtjejjen =) men helt neutrala såklart!!
sååååå fint ihop, hade en idé om hur det skulle bli men det blev verkligen jättebra =)

Tyg: svart/vitrandig jersey från S&S
Mudd: svart och röd Mudd/jersey även den från S&S
Mönster: mitt egengjorda till både tights och body.
Svårighetsgrad: simpelt men en hel del moment på bodysarna. men resultatet blir ju så bra så det är det helt klart värt!!


3 kommentarer:

Jes sa...

Oj va kläder du hunnigt sy& fint va de oxå :)

OttoPippi sa...

Jösses vad du syr!!! Blir så imponerad av alla som hinner med så mycket! Vad fint det blir matchande till tvillingarna :-) :-) Superfinakläder allihop!! Är även impad av egenknåpade body-mönster!!!

Lin Liljefors sa...

Superfint!:-)