INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



onsdag 2 april 2008

bildpå tvillingarna i uppsydda kläder =)

ja tänkte bara att jag skulle lägga in en bild på mina små charmtroll i mina uppsydda kläder, lr ja just här var bodyn köpta men byxor och dreglisar sydda av mej.


5 kommentarer:

Lollisossa sa...

Hihi man blir så glad, som 2 solstrålar med jätteleende, vill bara gosa. (och kläderna var lika fina som alltid)

[ LiEmEl ] sa...

tackar ja jag älskar velourkläder på dom, så mjuka o goa o sen älskar jag dessa muddbyxor haha.

Therese sa...

du är helt galet produktiv kvinna!! Blir alldeles matt av allt du hinner sy =).. Men fint blir det, och den här gula färgen var verkligen supersnygg!!!

Ramona sa...

ser du inte va glada dom e av att ha en mamma som syr saker till dom :) älskar dej asså o alla dom andra meed

[ LiEmEl ] sa...

billaba: ja jag ä sååå kär i denna gula färg, så härlig =)
o älskar modellen på dessa byxor o såklart den matchande dreglisen, kommer i flera färgsättningar kan jag lova.
mosterramona: ja alltid lika glada nu oavsett kläder men att se dom i sina egensydda kläder gör en själv lite stoltare =)