INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



lördag 5 april 2008

leggins och tillhörande tröja

ja idag har jag haft ett litet symaraton efter att jag arg bara skulle sy färdigt klänningen som jag bara hann o påbörja när maskinen sen igår började hacka o brumma värre än värst, men imorse skulle jag som sagt bara sy färdigt den o sen lämna in symaskinen på lagning men efter ca 5 min till med det brummandet o de så gick den som den skulle igen så då tog jag fram o började mitt maraton....

ovan: detta blev då gjort!!
ett par leggins i ett underbart randigt tyg, svart,vitt och lila randigt.

ovan: legginsen på.

ovan: både tröjan o legginsen på. o så här hemma kan hon ha det så här men annars lite väl randigt o lite pyjamasvarning, så annars iväg i dessa kläder har hon en svart kjol som oxå är uppsydd av mej, ska sys en ny cool variant på hängselkjol till oxå. annars finns matchande plagg i garderoben, alla sydda av mej =) svart kjol, svarta byxor, lila klänning, och lila byxor. så dessa plagg går ihop med många andra.

ovan: ja här har ni ett litet utval av dom matchande kläderna osm finn still dessa nysydda kläder =)

Tyg: fyndtyg på ohlssons.

Mudd: svart mudd till halsringning från ohlssons.

Tillbehör: resår till midjan

Mönster: egengjorda.

Svårighetgrad: simpelt, simpelt =)

1 kommentar:

Ramona sa...

haha srry men tyckte det va en pyjamaz först haha *asg* men men det va det juh inte o det var göra fiin <33