INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



lördag 28 juni 2008

först lite bildbevis på knoddarna i stjärnT-shirts mm

ja ni får ursäkta suddig bild men dom är ju så fina i sina stärnT-shirts o matchanda velour byxa, allt sytt av mig då såklart =)
T-shirts tyget egentryckt tom!!


annars så har jag inte hunnit med o sy så mycket men jag har klippt till endel.... som ska sys när tid ges, har så månag idéer om vad jag vill göra o skulle behöva ha dubbelt så långa dygn, minst. håll till tåls det kommer mera inom kort.

2 kommentarer:

Mimmi sa...

Även om det inte blev något färdigsytt i detta inlägg så måste jag berömma dig för du är ju fantastisk produktiv. I din blogg kan man ju alltid förvänta sig något snyggt och roligt att läsa om.

[ LiEmEl ] sa...

oooh va kul o höra dig skriva så... TACK!!!
ja det brukar bli en hel del plagg sydda. nu en hel "kollektion" med matchande kläder i stl 86 på G så håll utkik =)