INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



måndag 30 mars 2009

igelkottströja

en ny tröja till elias blev oxå gjord, lite nytt från min sida, har inte gjort på detta set nån gång innan... med trycket.
grön och lime blev verkligen härligt ihop, det kommer komma ett par matchande limebyxor till oxå inom kort, väntar på en tygleverans från S&S =)

ovan: trycket i form av igelkott.
ovan: hela tröjan i all sin prakt, trycket ser visst snett ut här ser jag men det är det verkligen inte, nog bara som tröjan ligger. shit va jag mätte o mätte för o få det rakt =)

Tyg: gräsgrön jersey från S&S.
Mudd: lime mydd från S&S.
Textilfärg: vårgrön textilfärg från panduro, trycket gjort med schablon i form av egen igelkott.
Mönster: eget reglarntröjmönster i stl 92, så lite stort nu men hellre det än att dom bara kan ha det en pyttestund.

6 kommentarer:

Bustråden sa...

Den blev jättefin!

Doris_Assar sa...

Jättefin! Så apan nedan är en stämpel?? Och jag som tänkte fråga om du screentryckt :-)

Sandra sa...

Jättefin!

LinSar sa...

Wow va fin den blev

Heilt spesiell sa...

Superfin!!

od Andulky sa...

Superfin!!