INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



onsdag 18 mars 2009

kort på mej me!!!

mamma på mej me, mej me, mej me, mej me..... maaaaaaaaaaMA!!!
ja det va ungefär meningen som gick på repeat här när jag tog kort på emmy o elias =)
så ja hon fick oxå vara me på kort, o det funka ju tom att lägga in dom här då hon ju har sin gul/bruna elefanttröja på sej.



Inga kommentarer: