INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



lördag 14 mars 2009

nya mössmodeller.

ja nya mössvarianter. så det blev denna gång en mössa i simpel modell utan pös=) den sitter alltså perfekt över huvdet. och rundad öpptill vilket min bggymössa inte är, allt för att den ska matcha huvudets runda form =)


ovan: min stora tjejja i brorsans mössa, dom har ju lika stora huvuden dom två =)
lite kul när det skiljer 2 1/2 år på dom!!.
ovan: den satt verkligen kanonbra på dom båda två,dock va kameran på laddning när brorsan hade den på sej.

ovan: ja testade även o göra en variant med ett uppvik, a´la pop mössorna =) blev lika bra den.

Tyg: ett underbart aptyg jag hittade i stuvhyllorna på ohlssons. älskar det och det finns mer av det, glad!!
mönster: eget och nygjort, och blev verkligen perfekt.

5 kommentarer:

Bustråden sa...

fin mössa,tyg och bra passform!

od Andulky sa...

Jättefin!!

snöstjärna sa...

Underbart tyg! *älska*

Doris_Assar sa...

Jättesnyggt, och tyget sen!!! *vill ha* :-)

Heilt spesiell sa...

Virkelig herlig stoff og flott lue!