INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



tisdag 10 mars 2009

baggymössor

ja det börjar märkas i bloggen att våren närmar sej med stormsteg... härliga vårjackor sys och vårmössor i olika modeller o underbara tyger.
även om det just nu singlar ner stora snöflingor utanför fönstret så har faktiskt vårkänslorna börjat göra sej till känna hos mej, när man igår kunde gå o bara njuta va varma solstrålar och att termometern visade på +3 grader!!
ja bort med snön o blasket o all lervälling, tummen upp för varmare vårväder o torra gator o gräsmattor NU!!!

vår baggymössor till en kompis barn. syskonen ville ha varsin i olika egenvalda tyger =)


Tyg: flodhästtyg i lime färgställning finns i många som går att se HÄR. och underbart blommigt tyg, båda från jofotex.
Mönster: eget sen förra året, ska göras en liten hög i olika tyger även hem hit men ska bestämma färg/färger på vårjackorna först =)
favvomodell på mina egna barn me!!

5 kommentarer:

Lilla NovaK sa...

Vilka härliga mössor!! Blir så sugen på vår när jag ser dem!!

od Andulky sa...

Jättefina!! Snygg modell!

Heilt spesiell sa...

Flotte!

OttoPippi sa...

Härliga vår!!! Härliga kläder!!

♥Ida♥ sa...

va härliga mössor.. jätte fina