INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



söndag 8 mars 2009

underbara jacka

ja idag var det då dags för o sy en testjacka som blev såå underbart fin, jag älskar detta tyg!!! knoddarna som ska prova den ligger o sover lunch så modellbilder kommer sen... men tror dock den är lite stor för emmy men kanske kan funka storleksmässigt till elias men då får den ligga till sej till emmy tror jag....
lite ändringar från jackorna jag sydde förra året, allt till det bättre såklart, bla har jag satt dit en hängögla i nacken, vändsytt hela jackan mm. och liiiite större i halsen hoppas den funkar på dom. måste testa detta snart så jag vet till andra kommande jackor som ni snart kan se i bloggen.
sydd i stl 86 iaf =)


Tyg: återanv äkte retrotyg. underbart, gul fleece från ohlssons.
Mudd: brun mudd från S&S.
Dragkedja: brun dragkedja från S&S.
Tillbehör: gult anoraksnöre till hängögla i nacken.
Mönster: egengjort i stl 86. nu med förbättringar hoppas vi =)

3 kommentarer:

snöstjärna sa...

Kanon! =) Om den e stor åt dina nu så kanske det är perfekt åt Jordan. Han är väl jämnstor va? 80 cm å 9,3kg.?

od Andulky sa...

Så himla snygg!!!

Doris_Assar sa...

Superfin, vårig till tusen! :-)