INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



torsdag 26 mars 2009

upp o så ner

ja idag avslutades näringsdroppet då hon äter så bar och även dricker mycket igen, och det bestämdes på ronden att vi ska få åka hem imorrn, dock med påsen kvar och så för 14 dagar till o börja me men det kan jag ta bara vi får komma hem till familjen.
vi var ute på en liten permis och åt kinamat ihop med en kompis oxå. jättekul tyckte emmy att det var kan jag lova!! och så skönt att få komma ut till vårvärmen och solen lyste så skönt.

MEN..... ja ni

idag vid 19 så satt emmy i sängen men gick ner därifrån och kvar låg hennes kisspåse, så ja den åkte ut så nu vet dom inte hur det blir med hemåkningen imorrn så som vi såg fram emot den, men kanske så blir det istället en ny operation för att sätta in en ny slang och påse =( mindre kul o en 3.e operation för denna sjukhusvistelse på min lilla tjejja =(
dom ska ultraljuskolal njuren tidigt imorrn bitti så dom har svaret på den bilden till ronden 9 imorrnbitti så det blir till att gå upp tidigt.

ja detta va typ vad jag vet nu i dagsläget, så ja bergodalbana upp och ner kan man ju minst sagt säga!!

återstår även o se om hon klarar hela natten utan påsen, lr om hon blir sämre igen, så börjar hon gny o få ont lr högre feber igen så kan det även bli akutoperation...

2 kommentarer:

Hello sa...

Hoppas ni får sova gott och kommer hem imorgon!

fante sa...

Hoppas natten gick bra och att ni får komma hem i dag! *kram*