INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



tisdag 24 mars 2009

inget roligt inlägg =(

hejhej
ett snabbinlägg från min sida ifrån sjukhussängen fortfarade.
emmy blir bara sämre o sämre tyvärr. då dom fick sticka henne hur ofantligt många ggr som helst då med inklusive 3 försök av narkosläkare men dom lyckades bara få dit en infart så dom kunde ge första omgången antibiotika men så blev det till slut en cvk inopererad i jumsken stavas det så lr ljumske jaja..... skitsamma nu!! så nu blir det inga mer stick över huvud taget alla prover o näringsdropp, o antibiotika går via den nu!! skönt!!!

men....

hon har en så kraftig urinvägsinfektion och sen nått fel på urinbäckenet tror jag det hette så dom har nu nyss opererat henne ännu en gång för idag =( och opererat in en slang och ut kom det var ur urinblåsan, och gör så fortfarande, fatta vad hon måsta ha haft ont.. uscha gråter vid bara tanken.... nu sussar hon för natten förhoppningsvis, vart jättemycket för henne idag... 2 op o allt därimellan ja en ultraljudsundersökning av njurar och urinblåsa oxå ju... som dom utförde direkt efter cvk operationen och behöver jag säga mer än att hon skrek under den undersökningen, tryckte ju på cvk massor ju o nyditsatt =(.

jaja vi får se om jag får chansen att uppdat nått mer nu, lr om det blir när vi först kommer hem... blir ju näst intill att börja om med antibiotikan eftersom den inte verkat innan då det var samlat urin högre upp med var o liknande oxå =(.
så vi blir nog kvar ett tag håll nu bara tummarna för att njurarna inte tagit stryk av detta!! snälla!!

jag kommer tbx men när vet jag inte... när emmy är frisk kanske.

19 kommentarer:

OttoPippi sa...

Stackars, stackars, stackars liten!!!!!!!!!!!!!! Hör av dig och kramar henne från mig!

Anonym sa...

Usch och fy, stackars liten! Klart vi håller tummarna! Hoppas ni snart är hemma igen!

Zoffix sa...

Tycker så synd om er... Vi fick åka ambulans med min ettåriga dotter för ett tag sen då hon fick ett jättehemskt krampanfall och blev medvetslös och inte fick luft...Det är så fruktansvärt när barnen blir allvarligt sjuka :-( Håller tummarna för er!

Anonym sa...

skickar lite styrkekramar!
kram

Doris_Assar sa...

Lider med er! Hoppas det vänder nu! Kram!

Y sa...

Sköt om er!! Hoppas att hon snart blir frisk!!!!

snöstjärna sa...

Gud vad jag lider med er! =( Hoppas hoppas att det blir bra snabbt å ni får komma hem, att vara på sjukhus är inte roligt =( En massa styrka till er! *KRAM*

Marie Frost sa...

Stackars lilla gumman! Blir tårögd när jag läser om vad som hänt er, hoppas verkligen att det vänder nu och att njurarna har klarat sig bra.
Många kramar till er!

LilleBus sa...

Åhh, stackars er!
Hade oxå jätteproblem med njurarna när jag var lite och fick in på sjukhus flera gånger, men nu är allt det bra...
Hoppas verkligen att det vänder nu!

Kramar på er :-)

Vindling sa...

Usch vilken tråkig läsning. :( Hoppas hon kryar på sig snabbt så ni får komma hem.

fante sa...

Usch, vad tråkigt :-( Klart vi håller tummarna här med! *kram*

od Andulky sa...

Usch! Håller tummarna massor för er!! Stora kramar!

MemLin sa...

Blir alldeles tårögd när jag läser vad du skrivit. Håller alla tummar som går för att Emmy ska bli bra och hoppas att njurarna klarar sig!

Anonym sa...

Tänker på er! Hoppas hon snart blir bättre.

dajj sa...

huu! Tänker på er och håller självklart tummarna för stackars lilla tjejen! Hoppas att hon blir bra fort nu. Kramar till er!

Junebacken sa...

Men fyyyyy, stackars lilla tjej och stackars dig som mamma. Det är outhärdligt när barnen mår dåligt. Jag rös över precis hela kroppen när jag läste ditt inlägg och jag ryser fortfarande. Ge henne massor av cyberkramar från oss alla här ute och så får vi hoppas att det påskyndar tillfrisknandet lite. Kramar till er alla!!

á Yeliqa sa...

Nämen oj...stackarns liten!!! Jag håller tummarna och hoppas att allt blir bra så fort som möjligt. Förstår att du är utom dig av oro.

KRAM!!!

Tezzan sa...

Usch, usch, usch, stackars lilla tjejja... Hoppas hon bättrar på sig snabbt, det är så jobbigt att se barnen sjuka...
Krya på lillan och hoppas ni får komma hem snart igen!

Anonym sa...

ähw stackars lilla emmy gumman <3 saknar henne för varje sekund som går. orden till hur ont jah tänker å at hon måste ha finns inte till :''( önskar bara att det hjälper henne nu och att både du och hon får komma hem nu <3 för jah saknar er jättemycket.
är så oerhört orolig att det ska hända emmy gumman ngt asså :'''(