INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



onsdag 25 mars 2009

tack snälla

ja tack snälla för alla komentarer dom värmer o underlättar tillvaron här avsevärt!! jag hoppades på att vi skulle slippa ligga på sjukhus mer efter dom 2 månader det var vid deras födelse.

emmy är lite gladare idag, sover fortfarande i stort sett bort hela dygnet men hon har faktiskt firat av några leenden idag, och dom var otroligt värmande kan jag lova!!
hon går på stadigt smärtstillande så så ont har hon inte men det syns o hörs att hon har riktigt ont ibland. men hon har faktiskt även ätit lite idag... våran tjejja som i vanlliga fall äter både 1 och 2 portioner och sen gladeligen tar resterna osm elias langar över från sin portion när han tycker han är färdig =) men en liten pytteportion med liiiite mos och lite korvbitar har gått i idag o ja till lunch lite köttbullar så ja det grå framåt iaf men vikommer få var akvar här ett bra tag till då dom måste låta njuren var avlastad ett tag för o få chans att läka så slangen som avleder urinen från vänster sida och ut kommer att få vara kvar några dagar till minst, sen återstår det o se om njuren klarat sej... den måste få läka ut infektionen innan vi kan se hur den mår.

o återigen TACK era tankar o kramar värmer såååå mycket.

10 kommentarer:

Junebacken sa...

Jag kramar lite till och tänker på er! Hoppas att det hjälper!

fante sa...

Skönt att höra att det är lite bättre :-) Min lillasyster åkte in för samma sak som treåring men fick till all tur inga men. Hoppas att ni har samma tur! *kram*

od Andulky sa...

Skönt att höra! Kram på er!!

Heilt spesiell sa...

Godt hun er litt bedre ihvertfall.Varme tanker herfra!

Lattjo liten pryl sa...

Åh, jag läste just ditt förra inlägg. Vill så gärna skicka varma krya-på-dig-kramar till lilltjejen din. Hoppas hon blir bra snart! *kram*

Carolina sa...

Men usch vilken historia. Håller tummarna för att njurarna klarat sig.

Kram

Presentation sa...

Läste också nyss ditt inlägg. Stackars skruttan. Skönt att höra att det är på bättringsvägen ändå.

Hoppas hon kryar på sig och att allt går bra. Krya på Kram till er båda.

OttoPippi sa...

Så härligt att hon mår bättre!!!!
Kram till henne!!!

LillaBarn sa...

Stackars liten... Hoppas ni båda mår bättre, det är ju inte så lätt för föräldrarna heller precis... Jag har varit inlagd på sjukhuset med min tjej en del gånger när hon var yngre dels med astma och dels med allergischock. Barn återhämtar sig snabbare och bättre än man tror, värre är det för mammorna... All the best to you!!

Anonym sa...

Det är ju aldrig roligt att ligga på sjukhus men då har man iaf hjälpen nära.
Skönt att det lutar åt rätt håll. Varma kramar till tjejen.