INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



måndag 9 mars 2009

först ut i flodhästarna blev......

TRÖJA =)
dock så simpel men shit av effektfull med flodhästtyget!!!
det är inte bara jag som är helt käär i detta tyg. så underbart fint ju. kommer hlet klrt att komma en hel del i det tyget.
denna är dock till en liten kille som har lite liemel-kläder sen innan =) nu i en stl större då den innan är lagom nu, så är mamma som mej, köp lite större o låt det så vara i början, men muddarna på mina kläder är bra då dom gör att ärmen endå inte åker ner över handen.


Tyg: lime flodhästtyg från jofotex.
Mudd: brun udd från S&S.
Mönster: eget och nygjort i stl 92.

4 kommentarer:

snöstjärna sa...

Ooooooooooooooh så snygg den blev! Kommer bli så himla snygg på gossen! ;)) Antar den e min? Eller Jordans? =))

snöstjärna sa...

Smartskaftet hade inte kollat sin blogg innan =) Du hade ju postat ett inlägg.. haha. Den är SÅÅÅÅ SNYGG!! Undrar om jag har kvar dina uppgifter, annars kan du väl slänga iväg ett mail? katharina@kuldsaar.se så betalar jag så fort jag fått pengar?

od Andulky sa...

Jättefin!!

Doris_Assar sa...

Jag håller med dig! När jag sytt första tröjan i flodisarna blev jag helt förvånad så bra det blev!! :-)