INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



måndag 9 mars 2009

landskapsetet. raglartröja och bootcutbyxa

ja här kommer det då ett snabbinlägg innan vi ska ut i finvädret o leka lite!! det är bilder på min stora tjejja som har sitt nya landskapset på sej.








3 kommentarer:

od Andulky sa...

Jättefint set på jättesöt tjej :-)!! Gillar orange till landskaptyget!

Blommor & Bin sa...

kanonsnyggt gumman, perfekt precis som alltid =) Hopaps ni haft en mysig dag i det härliga vårvädret!! Puss o kram från oss till er!

Heilt spesiell sa...

Knallfint sett! Og så søte unger som nusser da:)