INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



fredag 27 mars 2009

=(

ej hemgång det blir dropp ul o op

9 kommentarer:

fante sa...

:-(

Anna-Snoddas sa...

Nej vad tråkigt! Kramar till er alla!

Roblin sa...

Nej! :-(

Hoppas det går snabbt med återhämtningen efter denna och att ni får komma hem snart igen.

Marie Frost sa...

Fy vad trist...

Doris_Assar sa...

Neeej...
Vi är nog många här som tänker på er!! KRAM

Jes sa...

Va tråkigt, jag har totalt missat att eran lilla solstrålr blivigt inlagd :( Hoppasverkligen hon får komma hem snart ni har verkligen varit med om en pär!!!
Stora kramar från mig

od Andulky sa...

:-( Stora kramar!

Hello sa...

Kram!

Junebacken sa...

Åååhhh nej!! Jag håller tummarna så knogarna vitnar att allt ska bli bra!! =(