INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



torsdag 19 mars 2009

underbara bilder på mailen

ja jag fick nu på kvällen uuunderbara bilder på mailen, det är det HÄR underbara setet, med vårmössa och matchande skarfs. till en supersöt kille.

o ser ni mamman till knodden matchade jackan fint, detta underbara elafanttyg är ju ett återupptryckt gammalt fixtryck från 70-talet och jackan är inhandlad på lindex som ju säljer fixkläder. visst blev det matchant fint.

tack snälla för underbara bilder!!

7 kommentarer:

Heilt spesiell sa...

Guuuh så nydelig!!Knallsøt gutt som var nydelig i de røde elefantene.

od Andulky sa...

Jättesöt!!

Libe sa...

vilken söt kille :-) och så bra han passar i den röda färgen ! Min pojk har också rött som favvo färg :-)

Madebycarran sa...

Dundersnyggt!!!!!!

Anna-Snoddas sa...

Jättefint! Kul med live bilder! :)

sygryn sa...

Vilka fina bilder! Kul att träffa dig idag irl, skoj att få ett ansikte bakom bloggen/Malin

Doris_Assar sa...

Men huuuur söt som helst!!!! :-)