INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



torsdag 26 mars 2009

lite gladare hälsning från emmy =)

en lite gladare emmy som sitter och äter frukost i sängen =) numera firar hon av fler o fler såna här smittsamma leenden!! så härligt o se dom igen =)
blodprover/infektionsprover visade på en något piggare emmy o ja jag kan ju inte mer än o hålla me.
även urinstickan visade på att infektionen är påväg tbx, inte bra än på länge och njuren måste få vila så stomipåsen(den jag pratat om innan ) på vänster sida sitta kvar, o kommer så göra ett tag till... just pga att njuren behöver vila o återhämta sej.

idag har vi tom varit o charmat läkarna i korridoren, hon var ute o åkta bobbycaren fram o tbx i korridoren =)
o efter kom jag med ställningen som har hennes dropp och påse på sej hehe. slangarna är ju tyvärr inte så långa så vart hon än vill röra sej i rummet så måste hon ju få med sej den och det klarar hon inte själv så ja =) då kommer jag efter =)

o då detat faktikst är en syblogg i "vanliga" fall så slänger jag in lite bilder jag hitta i mobilen =) detta underbara hav av färger hade jag i tvättmaksinen och tumlaren för ett tag sen =)
visst är det härligt o se alla färgerna, älskar dessa underbara tyger.
ovan: ja o detat är då min förvaring i syrummet som jag ju faktiskt fick ett i våran nya lägenhet. men detta var precis när vi flyttat in så ja det finns en hel del nyheter i hyllan som inte finns me här!!
men jag gillar verkligen denna hylla till tygförvaringen.

10 kommentarer:

OttoPippi sa...

Vilket HÄRLIGT skratt!!!!!!

Mirrezz sa...

Den som ändå kunde hålla så fint bland tygerna...

http://mirrezz.blogspot.com/

Anonym sa...

Vad härligt att se ett sånt leende!

Vilken fin tyghylla du har!

Madelene sa...

Va söt man kan vara då :0)

Och vilken ordning och reda i tyghyllan! Det vill jag med ha! Var har du hittat hyllan?

od Andulky sa...

Så skönt att hon är piggare!
Vilka underbart fina randiga tyger!!

Thilda sa...

Jag tänker på er här i Linköping! Usch att det har blivit såhär men att hon skrattar och ler är ju underbart! Ge lilla emy en puss ifrån mig :) Kramar från kusin Mathilda

mammatezzan sa...

ahh vad mysigt hon skrattar, skönt att damen e på bättringsvägen :)
Kram från familjen Gustafsson

Anna-Snoddas sa...

Usch vilken pärs ni gått/går igenom! Skönt att höra att det går åt rätt håll! Tänker på er!

Hello sa...

Men kära nån vilken resa ni fått vara med om!!! Hoppas nu tillfrisknandet fortsätter i samma takt så ni snart är hemma igen! Det är inte alltid så lätt att vara mamma i de här situationerna heller, så en särskild mammakram kommer här!

Och så en till goa glada Emmy *kram*

Anonym sa...

Vad skönt att hon piggar på sig.